fredag 12 augusti 2011

Impad!

Jag fick tips att beställa foton och förstoringar från Crimsom - det tackar jag å det varmaste för! Jäklar så snabba de är! Jag beställde ett gäng bilder och tack-kort onsdag kväll, idag landade de i postlådan - det tog alltså inte ens två dygn innan jag fick mina bilder. Det är sjukt bra! Sen att det dessutom var billiga bilder, billig frakt och att matta bilder inte kostade extra, det är ju ett plus i kanten. :P   Tack-korten som jag fick designa själv kostade två spänn styck (10x10 cm) t ex.  Galet bra! Så, om ni ska beställa foton på nätet så beställ från Crimson! :D

1 kommentar:

Hanna sa...

Tackar för tipset, ska kolla där nästa gång jag ska beställa :)

Sv: Jag kör också på 24/h-varianten, helt klart bäst! :)

Ja jösses, när man kollar på kort så ser man ju bara den underbara fina magen, men behöver inte känns några krämpor :D Lätt att längta då, men jag hoppas verkligen att jag får en tur till med kulan :)

Trevlig helg, kram!