tisdag 23 augusti 2011

Att minnas vad man gjort förut

Blev lite inspirerad av Monstermalla som hade kollat vad hon bloggade om förra året och året före det så jag gjorde detsamma. :)   Förra året just denna dag så skrev jag om hur mycket jag tycker om att storhandla och att handla pennor - länk till inlägget här. Året före det så var jag och svamlade på en annan bloggportal så jag har ingen aning om vad jag sysslade med då... :P

Jag tycker fortfarande att det är väldigt tillfredsställande att storhandla - det är så grymt najs när man kommer hem och får fylla upp kylen/frysen/skafferiet. Älskar när det finns mycket att välja mellan när det kommer till mat. Att göra matlistor funkar inte för mig, hos oss bestämmer vi i princip samma dag vad det blir för middag - på sin höjd dagen innan. Mitt "mathumör" svänger rätt hårt från dag till dag... Haha.

Oj, nu kom jag ju på att jag inte skrivit något om helgen med bröllop och andra roligheter! Tar det i ett särskilt inlägg... :)

Inga kommentarer: