söndag 7 augusti 2011

Tick tack....

Tiden går såååå fort! Imorrn blir Zack 6 månader - vad hände liksom? :P   Han är en fantastisk liten kille som förmodligen är den snyggaste ungen i stan dessutom. ;)

Fotade snyggingen idag, fick några bra bilder faktiskt. Sen tänkte jag att jag skulle ta en fin bild på honom och Rejsa.... De bilderna blev väl inte fullt lika bra. Tydligen är det jättesvårt att sitta still samtidigt - var det inte den ena så var det den andra... :P




Rejsa: "Du är lite smutsig här på benet, lillebror"

Zack: "Slickar du på mig så slickar jag på dig"

6 kommentarer:

Emma sa...

Så fina bilder! :) Gulliga bilder på vovven & Z, trots att dom inte kunde sitta still! ;)

Mamma sa...

Men...,.det blev ju jättefina bilder juh:)

Ulrika sa...

Pappsen kan då inte svära sig fri från den där godbiten! :-)

Fy tiden går verkligen jättefort, jag tyckte tiden gick fort med Linn men med Julia...Jag vet inte vad som hände? Hon fyller 1 år i september och det känns som fem månader sen....

Hanna sa...

Så fina dom är tillsammans (och var för sig förstås ;))!

Sv: Haha, det får nog bli en nattlig räd, utrustad till tänderna med diverse mordvapen.. ;)

Emmeli och Mio sa...

Snyggunge! :)

S. sa...

Åh, vilka godingar! Jag som haft nöjet att träffa Zack live vet ju att han är minst lika go i verkligheten också.