onsdag 14 september 2011

Onsdag

Vaknade med en grym huvudvärk idag. Härligt. :/   Tog en Ipren och hoppades på bättring... Jorå, värken försvann men istället så kändes det som att hela huvudet var inlindat i bomull och så har resten av dagen varit. Känner att jag hört lite sämre än vanligt och varit lite disträ... Nästan snudd på obehagligt emellanåt. :S  Så, som ni kanske förstår så lyssnade jag på kroppen och struntade i träningen idag - hade aldrig gått bra.

Vad mer har vi gjort idag? Jo, vi har köpt en moppe! Jag röstade på att vi skulle köpa en bil men gubben stod på sig om att en moppe är billigare att äga och köra så så fick det bli. Det är en ny Yamaha som nu tydligen ska köras in i typ 100 mil... Förstår ni hur långt det är på en moppe?! Lååååångt! Det blir då alltså gubben som kommer att köra den och jag kör bilen... Känns bra. :P  Självklart kommer jag också att köra moppen, typ när jag far och tränar och så, men i huvudsak så blir det gubbens. :)

Inga kommentarer: