torsdag 22 september 2011

Status

Idag har jag och Z varit på stan med Åsa och Wendy-Bus och shoppat lite. Det var riktigt najs att surra över en lunch, mer sånt! :)  Jag slog på stort och köpte både en fodrad jacka och en vinteroverall till Z, tänkte att jag skulle passa på medan det finns kvar i butiken. Har hört att man oftast bara hinner tänka tanken att man ska köpa vinterkläder till kidsen så är de slut. Imorrn ska han få prova inköpen och se om det räcker med en 74:a på overallen eller om vi måste ta en större om den ska räcka över vintern. Han fick ju en jättefin Reima av min syster som hennes grabbar har haft men den är lite väl stor än så den passar nog bättre till våren tror jag. :)
Jackan

Annars då? Jo tack, det är rätt bra faktiskt. Träningen går riktigt bra och det är roligt - vilket jag tycker är galet viktigt! Jag har sagt till mig själv att jag ska gå på alla pass som jag bokar in mig på, oavsett liksom. Då får jag hellre planera om nåt annat för träningen ska göras - för min egen skull och mitt välmående. Sådetså.
Nu känns det tyvärr som att jag håller på att bli sjuk, men så länge det inte bryter ut som kommer jag att träna som planerat. :)
Jag är inte helt förtjust i att prata vikt, men jag märker att det finns de som är intresserade av hur jag ligger till nu så här efter operationen och graviditeten. Till er kan jag säga att jag landat på 58-60 kg typ (har alltså tappat ca 40 pannor!) och trivs himla bra här, ska bara byggas på lite muskler så jag slipper känna mig så jäkla svag. :)  Så är det.

Nu ska jag nog leta reda på en kvällsmacka och sen kudden för nu är jag toktrött!

Tjing!

3 kommentarer:

Mamma sa...

Hej. Snygg jacka! Kolla lite hur du har det med texten. Ord som är längst till höger syns inte:)

Erika sa...

Mamma: Det är nog bara på din dator ska du se, här ser det himla bra ut! :P

Therese sa...

Snygg jacka! Men jag håller med mamman. Ord längst till höger syns inte, om du inte missat dem vill säga... =) Tex Eva