fredag 27 januari 2012

Då var skolan igång då!

Första lektionerna hade jag förra veckan och jag kan lova att min stackars hjärna var helt slut efteråt! Den är ju inte van att jobba på det där sättet juh... :P  Det är bara att köra på så kommer man snabbt in i tänket igen! Fann mig ett himla mysigt gäng tjejer som jag numer samåker/kör till LTU med och då såklart går i min klass. Det underlättar alltid om man har folk omkring sig som man trivs med, då kan även de tyngsta av uppgifterna kännas lätta bara för att man stöttar varandra. Sånt gillas.
I den studiegrupp som jag hamnade i så känner jag en av tjejerna lite sedan innan då vi gick första året tillsammans, sen har jag och Bea hittat varandra rätt bra känns det som - vi är nog rätt lika tror jag. :)  Sen att hon gissade på att jag var typ 26 ger henne ett stort fett plus i kanten! HAHHA! :P  På tisdag ska vi träffas i "stora" studiegruppen och då får jag väl känna av de andra lite mer, det blir superbra. :)

Nä, om jag skulle svamla lite mindre här och ta itu med den individuella exuppgiften istället. Tror att den går rätt snabbt att göra bara man tror sig att sätta sig ner med den. Skönt att kunna bocka av den också... :P

Tjing!

1 kommentar:

Beatrice sa...

Jag håller helt med i det du säger! Vad skönt förresten att jag har ett stort och rent fett plus i kanten ;)