lördag 7 januari 2012

Jag känner att det rycker lite....

....i IKEA-nerven nu alltså! :)

Jag har önskemål om en ny säng, en med både huvud- och fotgavel. Håller på att bli galen på att bäddmadrassen bara åker ner... Gaaahh! :/   Så nu ska jag bara övertala gubben att det är en toppenidé att åka dit nån dag bara. ;)  Wish me luck!

Jag har ögonen på dessa fina grejer:

HEMNES Sängstomme, vit Längd: 207 cm Bredd: 169 cm Höjd fotgavel: 69 cm Höjd huvudgavel: 121 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 160 cm  HEMNES Avlastningsbord, vit Bredd: 46 cm Djup: 35 cm Höjd: 70 cm

5 kommentarer:

Therese sa...

Gillart!!! David, det är en riktigt bra idé! Din fru har bara sånna så nu packar ni in familjen i bilen och far till Ikea! =)

Hajjna David sa...

Nu är det ju så tess att det blir lite väl trångt i passtan med en lilleman och sänggavlar, så tyvärr får nog du glenne haka på med bussen isf mohaha :)

Jäcka sa...

Me like. Vill ha.

Jennie och Norah sa...

Javisst är det! Ibland FÖR bra! Kan slinka ner FÖR mycket i "kundvagnen" =)

Åh, vi ska på IKEA nästa torsdag! Skulle verkligen behöva rymma en ny säng till Norah..Åh, nu måste jag nog spana in deras hemsida ;)

Therese sa...

Haha David. Fixar du Glenn så fixar jag bussen! :P