tisdag 24 januari 2012

Jag och mina sjuka drömmar....

Inatt har jag drömt om Monstermalla. Det ni, det var spännande!
Av någon anledning så skulle jag laga mat hemma hos henne och hon höll på att nojja ihjäl sig över att jag skulle röra mig i hennes kök. Nästan så att hon stod och kallsvettades där bredvid. Jag skulle laga någon kycklingrätt med ris till i alla fall. När jag skulle leta efter en panna till riset så hittade jag bara såna där små såspannor typ och bad henne hjälpa mig hitta en större panna... Hon stack in huvudet i pannskåpet och flög baklänges som skjuten ur en kanon! Sen satt hon lutad mot väggen och var närapå grön i ansiktet. Jag frågade henne vad som hade hänt och hon svarade att "Ingen fara, blev bara lite lätt illamående." Jag: "Oj, okej... Men varför? Är du gravid eller nåt?" Malla: "Nejnejnej, det låg bara ett gammelt ruttet fiskhuvud där inne - inget konstigt alls. Du ska bara veta alla konstiga saker vi hittar i skåparna emellanåt!".
Ridå. Där vaknade jag av att väckarn ringde..... :p

Såå sjukt.

4 kommentarer:

Malla sa...

hahahahaha :D

Therese sa...

Hahaha! Så bra!

Loo sa...

Hahaha, underbart!

Hanna sa...

Haha, här kommer sanningen om Monstermallas kök fram ;) Det är ju helt sinnes hur man kan drömma ibland :)

Sv: Jo, vi har fått tips om massor av bra mat för känsliga små magar som inte riktigt kommit igång, bl.a rivet äpple som du skrev :) Tack för omtanken :) kram