torsdag 5 januari 2012

Jag trodde inte....

...att jag någonsin skulle skriva nåt om det här med att kommentera inlägg alltså. Så här är det: Enligt Blogger så har jag den här månaden haft 3 598 sidvyer (Statcounter backar upp detta, på ett ungefär). På dessa tusentals sidvsningar så har jag fått hela 43 kommantarer... Det känns nästan lite väl få kommentarer om man börjar tänka efter, eller hur?
Är det jag som skriver alldeles för ointressant eller är ni bara lata? ;P

Jag kommer att ta bort "ikryssningsrutorna", för inte ens de är särskilt välanvändna.

Nu kan det ju låta som att jag är lite sur, men det är jag inte - går bara och funderar på om jag ska orka fortsätta blogga eller om jag ska ta en paus... Vi får se hur det slutar.

Tillägg: Visste inte att jag hade ordverifiering ens en gång, då jag kryssat för att jag inte vill ha nåt sånt skit. MEN, med det nya Blogger-gränssnittet så gick det bara att ta bort kommentargranskning (vilket jag trodde innebar ALLT sånt där), men inte ordverifiering. Bytte då tillbaka till gamla gränssnittet och *vips* så kunde jag ta bort den skiten också! Så, ordverifieringen ska vara helt väck nu! :P

12 kommentarer:

Jennie och Norah sa...

Inte sluta!!
Jag läser varje dag! =)

Så din statistik stämmer bra överens? Om jag jämför blogg.ses statistik med Statcouter så skilljer det ibland 100 läsare! Vet inte vem man ska tro på? Det högsta tror jag ;)

Sandra och Lovis sa...

Jag läser för det mesta genom telefonen, och det är så jäkla bökigt att kommentera då! Tänker ofta att jag ska gå in senare när jag sitter vid datorn men det blir sällan så.
Förstår din irritation dock, för det är riktigt skoj att få gehör! :)
Och ta för 17 bort ordverifieringen!! ;)

Jenny sa...

Jag har dig på bloglovin så jag är in varje gång du uppdaterat, dock är jag sämst på att kommentera!

Therese sa...

Babe, problemet är denna jävla ordverifiering!

Malin Pahlin sa...

Inte kan du ju sluta blogga - hur ska jag då kunna hålla koll på vad som händer i ditt liv?! :) Det skulle ju (hemska tider) betyda att jag kanske måste skaffa Facebook... Hua!

Erika sa...

Malin: Bara därför kanske jag borde sluta blogga, för att välkomna dig till 2012 och Facebooklivet... ;) hahha!

Jennie och Norah sa...

Jag är jätteglad att vi bestämde oss för mörka tapeter! För resten av huset går ju i ljust/vitt och sovrummet har jag alltid velat ha mörkt och avslappnat...Hoppas bara vi ska trivas där också =)

Hanna sa...

Jag läser, som så många andra, mest genom mobilen, och då är det lite bökigt att kommentera. Är bara lat, tycker inte alls att det du skriver är ointressant! Mitt nyårslöfte får väl bli att bli bättre på att kommentera ;)

Erika sa...

Jag erkänner, jag är lat. Jag läser som de flesta andra via mobilen och det är tusen gånger jobbigare att kommentera då :P Men sluta inte skriva, det är så roligt att läsa :)

Jennie Lundgren sa...

Jag erkänner också. Jag är L A T. Och själv är du grymt duktig på att kommentera! Men jag lovar - skall bli bättre! Inte sluta och jag vill se mer bilder från huset! :) Kram!

Jennie Lundgren sa...

Ja,det var väldigt mysigt :)

Jennie och Norah sa...

Jo hornen växer, haha! Men jag bryr mig egentligen inte om själva kommentaren, jag är bara så sjukt nyfiken på vem det kan vara!

Samma IP-adress har varit in på min blogg typ 10ggr/dag sedan jag märkte av kommentaren, så jag tror inte hon/han byter. Däremot sen jag nu skrev så har hon/han inte varit inne nåt. Så förmodligen ngn som ändå har två olika IP-adresser eller fler. Önskar bara att ngn har en kommentar från samma IP-adress så skulle problemet vara löst ;)