torsdag 12 januari 2012

Lilla hjärtat


Zack på juldagen
(Foto: Thomas Byberg)

4 kommentarer:

Malla sa...

sötis :)
Jo, men jag har fasen aldrig sett obehandlad? Och sen är det tyvärr lite fel säsong att kika efter trall nu, det ska vara såna småa rektangulära som man bygger ihop och det brukar dom ha mer av på sommaren när folk ska ha ut till trädgården..jag skulle behöva ett coop bygg känner jag :D
Aja, jag hittar säkert ngt!

Malla sa...

njae, i och med att det är väldigt mycket vinklar och vrår och golvet inte är riktigt rakt så vill jag inte bygga ner. Sån trall http://www.bygghemma.se/utomhus/utemiljo/golvtrall/golvtrall-jabo-ek-036-kvm-och-frp/p-171008 (30x30 cm) kändes bra att lägga där nere också eftersom vi fått in vatten i källaren 2 vårar i rad, så jag vill att det ska vara enkelt att ta bort/byta i fall det händer fler år framöver.
Men såna där plastplattor (dom heter ngt men jag har glömt) som du skrev om, kikade jag på i går och ja, jag ska se hur de ser ut live för dom skulle också kunna funka!

Malla sa...

jao menjag tänkte såklart behandla (måla) de fantastiska träplattorna :)
men jag tror också att de där platsplattorna inte kostar så mkt och billigt = bra. Ibland ;)

Magdalena sa...

Vilken fin bild :)