söndag 15 april 2012

Säljer snygg-klockan!

Jag vann ju Smyckas "Alla Hjärtans Dag-tävling" och priset var då en klocka från Dolce & Gabbana - sjukt snygg! Det är en unisexklocka vilket innebär att den är av lite större modell vilket inte riktigt funkar för mig, jag skulle behöva en lite mindre klocka. Så, nu tänkte jag sälja snygg-klockan till förmån för en mindre snygg-klocka helt enkelt. Det är ju bara dumt att behålla den om jag inte använder den, tänker jag... :P


Färg: Svart
Pris i butik: 1998:-
Mitt pris: 1000:-

(Levereras såklart i orginalförpackning - låda och påse!)

1 kommentar:

Jennie och Norah sa...

Jamen tänkt så tråkigt om man ingenting hade att fixa? =) Nej tacka vet jag att ha saker att göra..Både små och stora! Får se om vi hinner byta panel till sommaren då det är panik på ena sidan...Då blir det nog lite annorlunda i form av liggande brädor..=) Kul att spåna, leta, googla och spekulera! Kram