fredag 4 maj 2012

Det här med träning....

Trots att jag har ett träningskort på Korpen så tränar jag inte. Why? Det är förvisso inte så långt bort och jag och Korpen har ju varit tajta sen typ 97-98 nångång, sen har jag ju även jobbat extra där sen 2004 - men jag kommer mig ändå inte för att ta bilen och åka in för att träna. Eftersom jag verkligen behöver träna och bli starkare i den här slappa kroppen, så har jag tagit beslutet att skaffa ett träningskort närmare till. Det tar mig typ tio minuter (om ens det!) att gå ner till StepIn och fastän det tar emot lite att gå över till konkurrenten så skaffade jag kort där igår. :) Bra träning är den som blir av, så är det ju. Inte svårare än så.
Jag hoppas innerligt att det inte är någon som kommer att ta illa vid sig av detta bara.... :(  Min hälsa går i första hand. Faktiskt.

1 kommentar:

Malla sa...

då hoppas jag vi ses på stepin då och då :)