måndag 21 maj 2012

Glöm mitt förra inlägg...

....där jag skrev att min dator lever. Det gör den inte. Går inte att surfa på den... Gissar att den har kastat in handduken. Typiskt. Det resulterade i den fantastiska lösningen att vi sätter in Office på gubbens bärbara dator och så gör jag skolarbeten på den och så använder jag min nya iPad till att surfa och göra enklare grejer på. Himla bra lösning om ni frågar mig. ;) Idag har jag varit hemma från VFUn då jag varit riktigt jäkla risig och är fortfarande. Det är skit då jag kommer att måsta ta igen den här dagen... Skulle nog behöva vara hemma imorrn också, men vette klån om jag tror mig att vara det. Vill ju inte heller smitta vare sig barnen eller personalen heller. Jaja, får se hur det känns morrn bitti. Over and out.

Inga kommentarer: