lördag 12 maj 2012

Utmanad av Lotta!

Fick 11 frågor att svara på av Lotta, sen ska jag egentligen utmana 11 andra bloggare med 11 nya frågor - men det ids jag då inte. Men svara på de jag fått gör jag så gärna! :D

1. Gammal hederlig telefon eller smartphone?
- Lätt! Smartphone!

2. Har du någon kamera?
- Jupp, två. En liten pocketkamera och en systemkamera.

3. Handväska eller allt i fickorna?
- Handväska. Skulle aldrig rymma allt i fickorna... Skulle se ut som nån huvva kängru ellernå. ;)

4. Är du kocken hemma?
- Jo, dock inte för att jag är grym, utan för att jag är skittråkig och kräsen när det kommer till mat.

5. Vilket djur skulle du vilja vara & varför?
- Katt kanske... De verkar ha ett rätt bekymmersfritt liv och får oftast göra lite som de vill. :P

6. Du får möjligheten att göra vad du vill under ett års tid, vad skulle du då göra?
- Oj, den var svår... Kanske testa starta eget/gå nån flummig kurs/bygga nåt?

7. Om du måste se på någon sport (tv eller live) vilken blir det då?
- Hockey eller handboll.

8. Favoritaffär?
- IKEA. Den var lätt!  :P

9. Semester i Sverige eller utomlands?
- Vilket som.

10. Vår, höst, vinter eller sommar?
- Vår och sommar!

11. Besöka någon festival/mässa i sommar?
- Jow, tänkte gå på Nolia en sväng kanske. :) Säkert en sväng under nån av dagarna på PDOL också misstänker jag...

Inga kommentarer: