fredag 14 november 2008

Helt plötsligt....

...så känns ens egna bekymmer pyttesmå.

Att prata om saker som är jobbigt är ibland det bästa man kan göra.... Faktiskt. Att vara ärlig mot sig själv och andra, det är en förutsättning om man vill att allt ska gå vägen. Att svälja stoltheten gör riktigt jävla ont, men ibland får man ta den smärtan - den är ingenting mot hur det känns om man inte gör det....



Idag känner jag mig extra lyckligt lottad över att ha David vid min sida. Du är mitt allt! Tillsammans med dig känns ingenting omöjligt.

5 kommentarer:

ibackspegeln sa...

Har alltid tyckt att ni är som gjorda för varann :)
Sötnosar! Vet inte vad som bekymrar dej, men hoppas det ordnar sig!
Kram

Unknown sa...

e ju så bra att vi har er men jag vet faktiskt inte hur allt blir...jag önskar jag vore e´n bättre människa men det e jag inte...tyvärr...

Anonym sa...

Till mina Vänner.

Jag tackar er för att ni alltid finns där när man behöver er,Ni är riktiga vänner.
Ni är helt enkelt bäst.....

Ett hjärta av sten har spruckit,blivit till en kall frusen hög av sand.


Först kom oron sedan ångesten,hur mycket klarar ett mänskligt förstånd av.....När du slagit i botten så hårt att du tappat luften,Du hör röster vid ytan mummlande tills du ser ett par hjälpande händer som drar dig mott ljuset och luften,Du kan andas igen,tack vare dina Vänner.....
Som vägar SE på när du förtvinar.
Sånna Vänner har Jag det är där för jag andas,
Just nu tinar jag upp den frusna sand högen mitt hjärta blivit, Med vemod sätter jag bitarna på plats,Hjärtat slår ett tungt slag Det sitter ihop men är verkligen skört,Men det har en vilja att övrleva,att kunna återgälda den osjälviska handligen att bry sig.

Det Älskar jag er för,Tack för att ni finns/Mvh Jimmy

Anonym sa...

Erika....
Du vet var vi finns när du orkar igen. Vi lyssnar, stöter och blöter med dig. Du är jätteviktig för oss!

Erika sa...

Näsblödetpeople:

Tack snälla! Ni är helt underbara - det vet ni! :D

*massa kramar*