tisdag 25 november 2008

Nu är vi huslösa.....

Jepp, har idag löst alla huslån och lämnat över nycklarna till huset.... Det är med blandade känslor - mest bra, tack o lov.

Det börjar röra sig i lägenheten också, vi har fått nya golv i sovrummen och imorrn kommer målarna och börjar med tapetseringen... Ska bli sååå skönt att slippa bo i kaos när allt är klart!

Annars är det lite lågt... Min kropp mår inte bra, och jag vet inte varför. Ska till läkaren imorrn för att reda ut det hela. Kanske min ämnesomsättning som är knäpp igen..? Jag fryser, är ofokuserad, glömmer allt, förvirrad, trött oavsett hur mkt/lite jag sover, kroniskt stressad, nära till tårar hela tiden.... Känner inte igen mig själv. En smula obehagligt.

5 kommentarer:

Jessica sa...

Din kropp kanske säger ifrån. Det har ju varit en del "händelser" senaste åren.. Nån gång kommer det ikapp en... Som om du inte visste det. Men du vet. Kram.

ibackspegeln sa...

Hoppas att det inte är nått allvarligt! Du om någon förtjänar att må bra!!!
Måste komma och kolla på eran lägga oxå. Känns det så skönt att slippa huset alltså? :P

Sköt om dig vännen! Du vet var jag finns!

Anonym sa...

Som svar : Låter nice =)

Ang din kropp så kan det ju kanske vara som Jessica skrev?

Hälsa du med

Unknown sa...

ja du måste ta hand om dig sköt om dig nu vännen kram!

Jessica sa...

Haha, jag veeeet ju det :P Men det är blanketten jag jagar, ju. Måste få hem den så jag kan skicka in den ffs. :P