onsdag 12 november 2008

Snöööööööööööööö!!!

Så äntligen kom den - första SNÖN! Den ljusglimten behövde jag verkligen just nu..... Rejsa verkar också gilla den - hade hon fått bestämma skulle hon säkert varit ute hela natten och jagat snöflingor. Söthunden. :)






Jag har börjat fundera lite... Eller det slog mig snarare idag, som en blixt från klar himmel, att jag kanske borde söka proffessionell hjälp...? Kanske. Jag vet inte. Men efter de här två senaste dagarna med den ultimata kränkningen så vette fasen när jag kommer att återhämta mig.... Alla bråk med landstinget ligger nästan i lä jämfört med detta. Hade jag varit starkare hade jag stämt de med kränkningen också. Det är det överjävligaste jag varit med om.

1 kommentar:

Jenny sa...

Snö??
Vafalls??
*kollar ut och konstaterar +8 grader och inte helt otippat...regn*
Nu vet jag varför jag bor i Söder, snö innan januari är ju heeelt fel! ;-)