söndag 5 april 2009

01.59

Jag är fortfarande vaken - inte riktigt så där jättekul.... Är jättetrött egentligen, men jag förmår mig inte att lägga mig ner. Frustrerande.

Dagen har vi tillbringat i Svensbyn där vi firat pappas andra hälft som fyller 60 nästa vecka och hjälpt till med allt runt omring. Det har verkligen varit en toppendag! (...trots att mina tassar värker rätt bra just nu...) :)

Imorrn blir det en långprommis med Loppan, kanske in till stan en sväng - är lagomt långt. *skönt med frisk luft* Sen får vi se hur pigga familjen Aa är, om de orkar med ett litet besök... ;) Jag kommer med all säkerhet att grina när jag ser lilla prinsessan - bäbisar har den effekten på mig. Finns det nåt vackrare? :)

Nu ska jag lägga mig ner och se vad som händer........... Förhoppningsvis så somnar jag. Gärna så fort huvudet nuddar i kudden.

Inga kommentarer: