söndag 19 april 2009

Snart 30 för klååån!!!

Jag har precis(!!?) insett att jag är bara ett år från 30!! I´m oooold! :/ Imorrn, eller om typ en halvtimme, så blir jag hela 29 år. Tjohoo. Vars tar tiden vägen? Va fan hände, liksom..? Jag var ju nyss 19..?!!

Hur som helst så har vi haft lite besök här hemma som fikat lite och vi har fått några paket! Jag gillar paket - jag blir som ett barn på julafton. Av pa & hans andra hälft fick jag bidrag till ett frissabesök - JAAAAAAA! Förstå att det behövs! Ser ut som en gammal skurmopp på knoppen... Av Jäcka och Lisa fick jag en orange sjal - jag skulle aldrig ha vågat mig på den färgen själv eftersom jag är en fegis - men den var skiiiitsnygg! Och med lite bränna till den så blir det klockrent.... Åsa och kidsen kom med ett paket innehållande en "komihåg-tavla" i svart glas som man kan skriva på med vit penna - jag har läääänge gått och spanat på nåt sånt men aldrig riktigt hittat rätt storlek. Den Åsa hade hittat var perfekt storlek, inte så där huvva stor som de ofta är.

TACK kära vänner och familj för presenterna! :D


Nu ska jag gå och äta nåt, missade helt middagen insåg jag för en liten stund sen..... Ingen hit att det sista man ätit innan sängen är gofika typ. :/


Gonatt!



Den nya sjalen!

6 kommentarer:

Jessica sa...

Fyfan vad du är nominerad till årets snälling. TACK SJÄLV!! It's awesome. kram!!

Therese sa...

Grattis bruden! Vi hörs om det du vet! =)

Carmen sa...

grattis vännen!! synd att vi inte kunda komma och fika med er, men vi får komma och hälsa på en annan dag istället! du e inte gammal förresten, jag är snart halva vägen till 40-tant snåret, det känns lite reumatiskt faktiskt! kram på er och ha det bäst!!

Greta sa...

Tja men grattis bruden, vilken stilig sjal.

Loo sa...

Det var ju himlans kul igår! Görs om snarast :)

Erica Jonsson sa...

GRATTIS!! GRATTIS!! SNART ÄR JAG OCKSÅ DÄR =)
KRAM ERICA