onsdag 8 april 2009

Det är väl dags....

...för en uppdatering, gissar jag. :)

Inte för att det händer så himla mycket här i och för sig....

Sååå, vad är nytt här på Djupwiika? Typ åssit. Vi åker till stugan på fredag, vi blir inte lika många som vi brukar men det blir nog alldeles lagomt eftersom både Rejsa och grabbarna grus (tillsammans med husse och matte) kommer att följa med.

Idag ska vi till min mormor och fira henne lite och ikväll ska vi till Bersika och ha spelkväll! :D Kuuul!

Jag har fasen bloggtorka!!! Gaaahhhh!!! Inte bra..... :/

2 kommentarer:

Jessica sa...

Du får fylla ditt huvud med konstiga funderingar sådär som jag, då finns det ju alltid nå att skriva om.. höhö. Eller glas i kycklingen? Äh it vet jag, men glad påsk! :)

Jessica sa...

NU vet jag vad du ska fylla ditt huvud med! Tanken på att köpa BRUNA LINSER igen, visst visst visstdååh??? ;D