torsdag 9 april 2009

Harmonisk

Klockan var 07.50 när jag klev upp idag! Bara det är ju chockerande, men nejrå - sen gick jag och kollade om det fanns någon ledig tvättid. När jag insåg att det var kört så gick jag hem igen och städade hela lägenheten! Vid tio var jag klar - såååå skönt! Det bästa blir att komma hem till ett cleant hem efter att vi varit på stugan.... :)

Och så har jag hunnit skjutsa fru Aa till stan en sväng - fick sköta om lilla Aa medans mamma och storasyster smet iväg en snabbis. Hon sov hela tiden, så hon visade sig verkligen från sin bästa sida... :) Sen passade vi på att åka och handla lite. Skönt att ha gjort bort det så slipper jag in till affärn ikväll.

Nu ska jag göra lite lunch och sen ska jag njuta av det nystädade hemmet....


2 kommentarer:

caroline sa...

tack snälla för grattiset! vi är jätte glada över att efter flera års sökande hittat ett hus som vi vill bo i !bor ni i hus? ha det bra och glad påsk kram caroline

Destiny sa...

Kram o glad Påsk! Ha en härlig helg!/Eva