tisdag 21 april 2009

29, snart 30.....

Kl 23.51 den 20 april så blev jag 29 år. Nästa år blir jag 30. Undrar om man ska ha en brakafest? ;) Bara så jäkla jobbigt dagen efter... Hujja.

Idag har vi haft besök av mamma & Anders, Martin & Carmen och kidsen, Åsa och hennes kids - och så då Zelda såklart! :) Riktigt najs. Vi kom även fram till att vi ska dra ihop till en grillfest nästa helg, har till och med fixat så att Rejsa ska få vara i stan hos brorsan då och busa med TokLoke.

Lilla familjen Edin har även hunnit med en långprommis in till stan för att uträtta lite ärenden - fixa nya cykeldäck till gubbens hojj och boka en frissatid till mig. Var grymt skönt väder idag! Passade även på att träna lite på att ha Loppan lös på vägen hem - hon gick typ 2/3 helt utan koppel! Matte blir sååå mallig! :D Det enda problemet är att hon har minne som en guldfisk så man måste påminna henne om vad det var vi höll på med, som t ex "fot". Hoppas bara att jag inte tjatar ihjäl henne...... Hmm.

Imorrn blir det frissan för mig och ett besök till vetrinären för Loppan. Ja just ja, ska tvätta och ta en prommis också.

Inga kommentarer: