söndag 18 april 2010

En underbar helg.....

Min helg har varit alldeles underbar med besök av en massa nära och kära! :)  Tänk att man har så många fina personer i sitt liv - love it. :D

Under dagen på lördag så kom familjen och släkten och hälsade på, vi bjöd på salladsbuffé och tårta. Det var verkligen roligt att så många kom! :)   Tror att vi var runt 22 stycken där ett tag... Tur att vi hade bokat kvarterslokalen, annars hade det aldrig funkat. :P 
På kvällen blev det partaj med fina vännerna och vi hade sjukt roligt! Jag var jätteimpad över att alla var så på att vara med på tävlingarna - grymt kul! Tyvärr har jag inte så många bilder, jag tror att jag måste tjuva några från mästerfotograferna Carmen och Åsa.... ;)

Såklart får man ju paket när man fyller år (eller som i mitt fall, lite i förskott) och jag kunde inte ha fått bättre presenter. Alla var helt klockrena! :D  TACK allihopa!

Och ett stort tack till alla som gjorde min dag helt underbar! Ni är guld värda! :D

Presenterna

4 kommentarer:

Unknown sa...

det var du värd !!! Kram

Hannah sa...

Grattis i efterskott.

Erika sa...

Hannah: Jag har inte fyllt än.... ;)

Mamman sa...

Du skriver att alla som gjorde din dag helt underbar är guld värda. Det är faktiskt du oxå. Lööööv jo:)