söndag 25 april 2010

Söndag

Gårdagens tjejkväll i Bersika var en riktig succé! :D  Det var längesen jag garvade så mycket som då - vi hade (som vanligt) superkul! Jeejjj till kocken Carmen som hade gjort fantastisk mat, som jag förvisso var tvungen att hoppa över, men det luktade supersmarrigt och de andra brudarna gav henne full pott. :P

Idag har vi städat Passaten, vilket verkligen behövdes på grund av all jäkla sand som låg överallt. Men nu är den fin både på utsidan och insidan och jag har till och med städat och organiserat alla Loppans grejjer som hon har vid buren. *nöjd*

Vi har även hunnit med att vara och kika på vilda Wilmas pyttedansuppvisning - shit så duktiga alla kidsen var! Helt galet! :D

Nästa vecka så är det sista veckan på praktiken. Det har gått så sjukt fort, det är knappt jag hann vara med så var det färdigt. :)  Den här praktiken har varit hur bra som helst - barngruppen fantastisk, precis som våran vfu-lärare och vi har verkligen fått pröva våra vingar på alla sätt och vis. Superkul!
Imorrn blir det först praktik till 15, sen Korpen 16-20 - lång dag, men roligt! :D  Tisdag blir det att provjobba på ett annat ställe för att se om vi trivs ihop, jag och företaget. ;)  Jag hoppas på det då jag verkligen behöver mer jobb och framför allt jobba i sommar, vilket är ett måste! Att vi kommer att trivas ihop tvivlar jag inte på en sekund, så länge det är raka puckar och en trevlig stämning. :P

Nu ska jag mecka ihop en liten sallad att ta med till grillmiddagen i Bersika hos familjen Karlsson. :)

3 kommentarer:

Jessica sa...

Det kommer säkert gå svinbra, babe. Jag hejar på dig!!! ;)

Mallan sa...

Va? Nytt jobb? Spännande, måste få höra mer om sen! (=

Erika sa...

Mallan: Jupp! Jag hör av mig! :P