söndag 11 april 2010

Rapport från helgen

Fredag
Jobbade hela dagen, roligt som vanligt. Dock ganska lugnt så jag fick lite gjort - det är najs! Efter jobbet åkte vi till familjen Björk/Samuelsson och käkade middag tillsammans med dem. Vi grillade en massa smarrigt - inte dumt! *mums*  Under kvällen fick vi känna på Tess envishet och jag tror att David fick lite perspektiv på vad envis verkligen innebär. Kanske det dröjer innan han kallar mig envis? ;)  Höhö.

Lördag
Slappade hela dagen - huuuur skönt som helst! På kvällen åkte jag och Jäcka och firade Erica Leijon som fyllde 30 år och hade partaj i Munkan. :P  Superkul! Synd bara att vi inte kunde stanna längre eftersom jag var tvungen hem och käka... :/   Men jag hann vinna en tävling - det gillas, som den tävlingsmänniska jag är! :P  Nästa helg är det min tur att ha trettioårsfest. Jag känner mig bara som 25, så jag tror att jag ska fira den igen istället. ;)







Söndag
Idag har jag gjort nåt som inte är något jag vanligtvis gör - men jäklar i min låda så glad jag är för att jag gjorde det! Vi var ett gäng GBP-opade och ett par som står i kö som träffades på Ekbergs och surrade i ett par timmar - så fantastiskt roligt att prata med andra som är i samma situation som en själv. Intressant att höra hur det gått för de andra och de som var oopade fick förhoppningsvis svar på frågor de hade. :)  Fler såna träffar! :D

Inga kommentarer: