tisdag 20 april 2010

Vilken dag!

Jag har haft en alldeles underbar födelsedag idag! Blivit firad av min vfu-lärare och alla barnen, hela dagen lång med allt från sång till blommor och egenhändigt gjorda grattiskort till en present i form av en jättestor fruktkorg! :D
På eftermiddagen så åkte jag och gubben och köpte en tvättmaskin för presentkortet jag fick i lördags. Massor najs! Nu ska vi bara försöka klura på hur vi på smidigast möjliga sätt ska kunna installera den i badrummet utan att måsta bygga om... hahah! Jaja, det löööser sig.

Idag upptäckte jag, med blandade känslor, att jag inte har några byxor kvar i garderoben som jag kan ha - bortsett från leggings.... Det gjorde mig glad och lite låg, hade ju inte tänkt behöva köpa nya byxor än - känns lite bortkastat liksom. Men jag har knappast nåt val. Bara att gilla läget och åka in till stan nån dag.

Gonatt kära vänner.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Man får inte bli deppig för att man KRYPMER, stumpan!!! :D

Mallan sa...

Håller med föregående talare! Satsa på leggings nu framöver och långa tunikor så slipper du kasta pengar i sjön, för i din takt så lär du krympa massor mer.. Lite onödigt med nya bralls hela tiden tänkte jag! (=