måndag 23 augusti 2010

Nåt jag tycker är roligt.....

....är att åka och storhandla på ICA. Jag tycker att det är extra kul när vi är i behov av handtvål, tandkräm, tvättmedel, fryspåsar och såna grejer. Hatar dock när man måste köpa glödlampor eftersom jag alltid kommer hem med fel storlek på sockeln.
Att handla på Apoteket och bokaffärer är också riktigt tillfredsställande. På bokaffärer är det främst pennorna som fångar mitt intresse... Fina pennor att skriva med i agendan gör mig väldigt lycklig. :)  Visst är det så, Jäcka? ;)

Favvisarna

3 kommentarer:

Emmeli och Mio sa...

Tack för din kommentar!

haha, jag är likadan. Älskar att storhandla :-)

Har du fått veta nåt om fvp än?
Sköt om dig! Och förresten, vilken fin mage du har fått! :)

Jäcka sa...

Hahaa! Japp!

Hanna sa...

HAHA, jag köpte ett nytt tvättmedel idag och tyckte att sambon körde olidligt långsamt hem från affären-jag ville ju hem och starta första maskinen! :D Älska storhandling!