tisdag 23 december 2008

Dan före dopparedan...

Idag har jag dragit med mig Malin på stan, vi har shoppat lite och mött upp brorsan för att käka lunch. Sen åkte jag hem och så gick jag och Bus ut på en prommis - riktigt skönt var det! Underbara Djupviken - det finns hur många "rundor" som helt att gå och jag är aldrig rädd när jag är ute när det är mörkt. Sånt gillar vi!
Efter prommisen var det dags för nästa sväng på stan, fast den här gången med gubben - han skulle köpa en julklapp till gumman. Jag fick snällt parkera på Gina Tricot och surra med Jessica medans han sprang på stan. :)

Har även fått ett paket från Tomten som jag hittade i postlådan idag! Riktigt spännande! :D


GOD JUL på er allihopa!

1 kommentar:

Jessica sa...

Det var trevligt att du tittade in, min livsgnista höll på att dö där ett tag.... hehe Land Of Confusion har det varit för mig idag. Hojja. Gojuuul påsej.