lördag 13 december 2008

En riktig toppendag!

Dagen har verkligen varit riktigt bra!

Började med att träffa Erica och hennes kids på stan - vi fikade och surrade en massa! Det var alldeles för länge sen, saknar vårat surr juh... :) Har sagt det förr, men säger det igen - fastän jag och Erica inte träffas så där jätteofta (ibland upp till ett år mellan gångerna) så känns det som att det var igår! Då vet man att det är äkta vänskap. Det är värt otroligt mycket! Tack för idag, vännen!

Sen så skyndade jag hem och gjorde mig i ordning för nästa punkt på agendan - mammas sambos 50-årsfest! Vi kom dit där vid 16.30 ungefär, sen var det mat och fika och en massa roliga punkter under kvällen. Allt från Paketleken (något förändrad för att passa publiken) till luciatåg till eldshow. Sånt där med eld tittar jag på med skräckblandad förtjusning, lite läskigt men lika facinerande....

- killen som kom och "eldade" lite -

- brorsan skulle såklart testa, och jag blev tvingad att föreviga detta ;) -





2 kommentarer:

Jessica sa...

Hetare än sådär blir det inte. Moahahaha så lejd jag är. jo jag vet. Men gode kaxigt av han måste jag säga. Kram

Anonym sa...

Jamen det är jag som ska tacka! Jättekul att få prata lite även om småtrollen gjorde vad de kunde för att få vara med :P
Håller med om att du är en sann vän :)
Kul att kvällen blev lyckad! :)
Kram