söndag 7 december 2008

Smakprov från lägenheten....

Tänkte ge er lite smakprov på hur det ser ut hemma hos oss i nya hemmet. Det känns verkligen som ett "hem", inte bara "nånstans man bor"... Otroligt härlig känsla. Vette tusan om det till och med känns mer "hemma" här än i huset? Eller är det bara för att det är Djupviken? Hmm...

Jaja, här kommer några bilder. Ha lite överseende med att det inte är klart ännu... (några av bilderna är suddiga för att jag skippade blixten då bilderna blev så "kliniska" när jag använde den...)

- köket, det ska upp en tavla ovanför bordet så det blir lite mjukare -


- min vinst sitter i hallen så det är det första man ser när man kommer hem till oss -


- vardagsrummet där jag skulle vilja ha ett vitt, runt bord för att bryta av mot alla "kantiga" möbler -


- liiite julpynt har väl tittat fram -



- köpte den här underbart fina ljusslingan på Elkedjan, men jag vet inte vad jag ska göra med den... Förslag? -



- hatar furu (uttalas med englesk brytning.. ;)) så jag gör allt i min kraft för att slippa se skiten -


- så här ser äckelfurut ut egentligen *urk* -


-såklart har jag fått upp korten på Gibbe, tror dock att jag ska kasta om korten mellan ramarna så man "blandar" dem lite -

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad SNYGGT ni har det!

Anonym sa...

Verkligen supermysigt! Din vinst gör verkligen sin plats! :-)
/SB

Jenny sa...

Skitsnyggt Erika!
Vinsten var ju superläcker!

Jessica sa...

Hehe, har du städat? ;P det blev miket miket najs. Ser fram emot en visning av övre plan sen då :D KRAM

Jessica sa...

Hehe, tur att jag är den världsbästa på att ringa då.. eller... hur va nu det där....? :P

Therese sa...

Åh så mysigt ni verkar ha fått det! Jag måste komma förbi å kika någon dag!

Anonym sa...

Super mysigt har ni ju fått! De e ju klart att man känner sig hemma på djupviken ;) Ljusslingan var riktigt fin! Pryd furu (engelskt uttal) trappens ledstång upp kanske? Ha de gött!
/Anna S