fredag 26 december 2008

Äntligen över!

Jaaaaa!!! Äntligen är julhelgen över! :) Visst är det kul att träffa släkt som man annars inte träffar så ofta - men det är så sjukt stressigt att hinna runt till alla..... Nu är man ju helt knäckt. *puh*

Nyår var planen att vi skulle till Bersika och fira i goda vänners lag, men tyvärr sprack de planerna... :( Gubben var tvungen att jobba ett 24h´s pass och jag blir hemma med Loppan då vi inte vet hur hon reagerar på smällare och raketer. Insåg att det var sjukt jobbigt för henne att vara med då det är mycket folk, hon var jättestressad på julafton då vi var i Skellefteå - skulle ha koll på alla och vad de gjorde. Så i år firar jag och Loppan nyår själva hemma. Tråkigt, men så får det bli. :)



Vi har varit snälla i år - Tomten kom med många fina klappar!
  • Presentkort hos frissan - Pa & Irma
  • Massage och bidrag till Ikea-shopping - Ma & Anders
  • Parfym och ansiktsbehandling på Parelle - gubben
  • Foto på kidsen - Wille och Wilma
  • Foto på Jossan - Josefin
  • Ikealampa - Emilia
  • Stort Ikeafat - Sanna
  • Ittala-ljuslyktor - Herman & Alfred
  • After Eight - Åsa & Jimmy
  • Pengar - Svärfar

....och säkert nåt mer som jag har glömt....

Ja just ja! Kanske skulle säga att jag har luskat fram vem den hemliga "Tomten" var som hade lämnat en bok i postlådan.... hihi. Det var så fint papper och tjusigt inslaget så direkt kände jag igen stilen när jag kikade på lite kort..... ;) Tack vännen! 2009 kör vi hårt! :D

1 kommentar:

Therese sa...

Haha! Förbannat! =)