tisdag 30 december 2008

En skön dag

Frissabesöket imorse var helt underbart - som vanligt var jag suuupernöjd när jag gick därifrån! TACK Frida - du är bäst! :D

Jag har även fått massage idag, det behövdes verkligen. Massören tyckte att vi ska boka fler tider då jag har mycket issues i min stackars rygg... Vi har bara börjat reda ut den. Blir bra det.

Sen lunch intogs på Sunes (!!?) med Mia där vi turbo-åt och surrade en massa, som vanligt... ;) Alltid lika najs, bruden!

Försökte ta ett kort med mobilen på min nya frilla, men efter massagen är den inte riktigt lika fin som före.... :) Man kan iaf se att det blev kortare och ljusare....

4 kommentarer:

Anonym sa...

JÄTTESNYGGT!

Anonym sa...

snygggggt! Vart masseras du? tips? Ska vi ta hunddejt nån dag? Min piraya till Pincher behöver få lite större kvinnor att brottas med här är det mest småvoffar som hon pinchrar "nyper med tassarna" hahaha..... och då vi ända babblar vovve vet du nån privatinstruktör? Behöver hjälp nu och inte till våren då ev kurser startar hehe. Äsch vi kan ju höras på MSN hahahahaha

Unknown sa...

snyggt!!!

Jessica sa...

Nu ser du mer ut som du :P hehe the blonde is about to enter and rule the world :) puuuuuss