lördag 27 december 2008

Sådär ja

Nu ska jag sjunka ner i soffan med gott samvete och se lite film.... Vi har varit på en två timmars prommis med Rejsa, bl a en sväng genom stan för att hon skulle få lite miljöträning. Det var dock lite väl mycket folk där så hon blev jättestressad... Så då gick vi hem igen - Rejsa hoppade hela vägen hem med en pinne i munnen! Hahaa. Söthund! :)

Imorrn ska vi roa oss med att tvätta och städa undan julen... Mmm, jag veeeet - man ska inte plocka bort den än, men jag är less. Som vanligt. ;) I år har jag haft kvar julen längre än vanligt - brukar stöka undan den på Annandagen. Problemet är bara att vi inte riktigt har någon plats att förvara granen.... Ska se om man kanske kan hänga upp den i taket i förrådet?

Ikväll blir det till att besöka familjen Samuelsson/Björk - ska spela lite spel och umgås! :)

Ne, nu ska jag landa i soffan så jag orkar spela sen. ;)

3 kommentarer:

Nathalie sa...

Yo go girl! :)

Jessica sa...

Hej vännen. Såg ditt mess WAY efter att du skickat det. Inte för å vara miss diss. Pusshej

Jessica sa...

tack för idag :) jag var som så rörig men du vet ja uppskattade verkligen d ändå *kramis*