lördag 20 december 2008

Spakväll

Jag har haft en riktigt bra dag idag!

Först på stan med gubben och Jessika Aa med dotter - där käkade vi lunch, shoppade lite och fikade. När vi var på väg från stan så ringde fam Grönlund/Karlsson och bjöd hem mig (gubben jobbar natt) på middag - hur lyxigt som helst!

Middagen var hur god som helst! Yummie! :)

Ikväll har jag haft en riktig "ta-hand-om-mig-själv-kväll" - färgat håret, peelat ansiktet, lagt ansiktsmask, rakat benen, plockat och färgat ögonbrynen och tagit en låååång dusch... Så nu är jag som ny! Hahaa!

4 kommentarer:

Loo sa...

Lät som en soft kväll :)

Anonym sa...

Oj vilken lyx att hinna med allt sånt på en kväll.. måste skicka iväg maken och småttingarna så jag får också njuta av en sån kväll snart!!
Förresten, vet Martin var ni bor, eller är det bara att följa doften av nybakade bullar??
Kram!

Erika sa...

Carmen: Haha! Jorå, bara följ doften! :D Vet faktiskt inte om Martin har koll, men det är bara att ringa om ni inte hittar så guidar jag er! :)

Jessica sa...

Tack för ikweel, även omd et vart en quickie. Med facit i hand hade jag kunnat hangarounda nalta dell.. meeen.. En annan gång. vad gör ni nyår då?? :D