lördag 10 oktober 2009

Bara roligt!

Helgen har (hittills iaf) mest bara varit rolig! :P

Fredagen tillbringades med favvo-Tess och favvo-Jäcka på Mossen där vi käkade tacos och garvade hela huvva kvällen. Tess hade gjort en ananaspaj som jag oförskämt nog passade på då ananas inte är min grej (som så mkt annat....;) ). Mer såna kvällar - sjukt kul är det!


För en liten stund sedan så vinkade jag av favvo-Erica... Hon har varit och hälsat på och vi har tryckt karameller och surrat oss hesa tror jag bestämt! Tror inte att jag känner nån som jag surrar så himla mycket med som henne - hur kul som helst. :) Vi var ju bästa kompisar när vi var småfjärtar i Hortlax, är födda med 10 dagars mellanrum, hamnade i samma klass på gymnasiet och hittade tillbaka till varandra där. Sen dess har det väl varit lite till och från att vi umgåtts då livet ibland har kommit emellan. :) Men, det känns ändå alltid som att det är nyss vi träffades trots att det ibland går månader mellan gångerna. Det är då man vet att man är riktigt bra vänner! :D

Nu har gubben åkt till jobbet och jag sitter ensam i soffan och myser... Tror att jag ska göra mig en riktigt god smörgås och sen kanske se nån film. :)






1 kommentar:

M sa...

Men det är en härlig känsla att ha såna kompisar. Trots att det ibland kan gå månader känns det som igår. Helt underbart!!!