tisdag 6 oktober 2009

Tisdagen som blev en måndag

Idag har jag, som sagt, haft en fejk-måndag för att kompensera för gårdagen då jag låg utslagen i soffan hela dagen. Sen kan man ju fråga sig om man verkligen ska sörja att man missat en måndag?

Har mått lite crap tidigare ikväll, men efter lite middag så kändes det lite bättre. Det var skönt. Sen blev det till att se lite hockey, tror att det var Skellefteå - MoDo? Jaja, hajjn gav då upp efter första perioden när MoDo ledde med 2-0. Försökte förklara för honom att man måste stötta "sitt" lag i motgång också, men jag tror inte att han höll med mig. :P

Ikväll har vi även haft ett minibesök av en liten Zidane - och nej, inte fotbollsspelaren (tror jag att han är) - Lisas lilla nytillskott. Zidde är en liten korthårig collievalp - söt som socker! :) Rejsa tyckte att det var hysteriskt roligt att få besök och visste inte riktigt vart hon skulle ta vägen. Hon fick dock vara i v-rummet och så fick de hälsa och snustra på varandra genom grinden då han är så liten än och lätt kan bli platt som en pannkaka om Loppan ska leka med honom. :) Så här framöver är tanken att de ska få vänja sig med varandras lukter och sen lite prommisar och när han blivit stor så är planen att de även ska få leka. :)

1 kommentar:

Therese sa...

Tack!

Jag har ju helt missat att läsa din blogg nu när du börjat att skriva hära...! =)

Vilka fina bilder på Rejsa. Mysiga färger!