söndag 18 oktober 2009

Söndag

Söndag är nog den bästa dagen på hela veckan. Det är nog även en av de få gånger jag tycker att Bibeln har helt rätt i det som står i den - att söndag är vilodagen! Det gillar vi! :p (Okej, de 10 budorden är kanske inte heeelt fel de heller... ;) )

Fast jag ska dock bryta lite mot vilodagen med att plugga lite... Måste verkligen ta mig igenom The Elephant in the Classroom - den är intressant men lite seg samtidigt. Det är lite frustrerande att läsa på engelska ibland eftersom jag inte kan läsa lika snabbt då.... :S

Ne, nu ska jag göra en insats.

Later.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hun, säg till när du läst den där elephantboken. Jag hör av mig när jag kommit hem så får jag pinna förbi dig å hämta genusboken iaf. Later :) pöss

Therese sa...

De vet inte varför man får bältros. Det är tydligen inget man blir smittad av utan det är vattkoppviruset som vaknar till liv när man minst anar det... Oftast då man är sjuk i annat.