tisdag 13 oktober 2009

Gott!

Gissa vad jag har varit sugen på ikväll?

Cola? Nop.
Godis? Inte det.
Chips? Å inte.
Popcorn? Ne.
Skräpmat? Nä.






















































Jag har varit toksugen på grillad fläskfilé!!!! Förstå så jäkla gott det skulle vara! *snålvattnet rinner* Behöver inte ens nåt till, bara köttet hade varit riktigt mumsigt.... Kanske vi måste grilla nån dag? Gubben brukar inte vara så svårflörtad när det kommer till att grilla. :p


Pratade med min pappa ikväll - de har ju varit iväg till Skottland på en weekend och spelat lite golf. De åkte till en golfbana som heter StAndrews och tänkte bara titta lite och fota då det ska vara ett legendariskt ställe. I förbifarten frågade de om det fanns några speltider kvar under dagen, och såklart fanns det plats för dem! Vilken grej! Pappa försökte förklara hur det såg ut där, men det är ju svårt att föreställa sig så jag Googlade fram en bild.... Wow. Jag förstår att det var läckert att ha spelat där!



1 kommentar:

Therese sa...

Åh vilket ställe! Såg grymt ut!

Blåsorna går åt rätt håll tror jag... Men det ser inge mysigt ut kan jag lova!