torsdag 8 oktober 2009

Citrondoften sprider sig....

Har ikväll haft ett städryck - det behövdes verkligen! :) Inte för att vi har smutsigt här hemma, men det är pälshögar, tassavtryck, löv, ännu mer pälshögar etc. Så det var skönt att ha rent och fint inför helgen....

Imorrn ska ett gäng ensamma brudar - jag, Tess och Jäcka - softa hos Tess och käka lite tacos. Det blir himla mysigt. Saknar våra tjejkvällar från Räkis, de var guld värda! :) Så det blir lite av en nostalgikväll - myyys!

På lördag ska vi och fika hos födelsedagsbarnet i stan under dagen, sen på kvällen får jag besök av favvo-Erica (och nej, jag får inte besök av mig själv...) - det är alldeles för länge mellan gångerna vi träffas! Trots att det oftast går lite tid mellan gångerna så känns det som att det var igår vi sågs sist. Det, mina vänner, är riktig vänskap och sånt växer inte på träd! :)

Nu väntar jag på att gubben ska komma hem, vi ska mysa i soffan och se lite film. Kvällens film blir "Wolverine"...

3 kommentarer:

Jessica sa...

aaah, räkis var tider det ;) men då bodde vi ju så nära allihopa!! Tess måste sälja å flytta till djupviken hahaha kram

Hannah sa...

Åhh va skönt har du gjort bort städandet, jag har det tills i morgon. Blä..tråkigt

Destiny sa...

Ha en riktigt härlig kväll!
Kram!