måndag 19 oktober 2009

Ny vecka, nya bekymmer.... eller nåt sånt.

Måndagar skulle gärna få försvinna bort i tomma intet - jag skulle inte sakna dem. At all.

Idag har jag inte mått så där jättebra, jag vet ju varför så det är inget mysterium. Vill bara ha det överstökat liksom, vore rätt skönt. Eller nu vad man ska kalla det.... :( Jaja, inte nåt ont som inte för nåt gott med sig!

Imorrn är en ny dag och nya friska tag!

Gubben ska få vaccinera sig via jobbet och hans chef skulle kolla upp om även respektive kunde få vaccinet. Jag har varit väldigt negativt inställd till att vaccinera mig, men när jag pratade med gubben om det så la han faktiskt fram en ganska viktig sak. Vi ska ju ut på praktik = många barn = lätt att både smittas och smitta. Sen så brukar jag varje år åka på en grym förkylning redan som det är, så jag vill inte riktigt fundera på hur jag ska må om den här svininfluensan är ännu värre. :S Så idag lutar det till att jag tar vaccinet om jag får det. Lite ångestladdat, men det löser sig nog.

Inga kommentarer: