torsdag 15 oktober 2009

Girls night in!

Carmen har kommit med världens bästa förslag, så nu tänkte jag förmedla det på bästa sätt till alla berörda babes!

Förslaget lyder:

Tjejkväll en gång i månaden. Vi turas om att ha tjejkvällen hemma hos oss, där värdinnan för kvällen bjuder på middag - gärna en enkel trerätters för den där lite lyxiga känslan. På så sätt blir det lika för alla i slutändan... :) Vi kommer då att bestämma några datum framåt så man har en chans att förbereda sig och planera inför "sin" kväll. :P


Jag tar på mig att inleda med Girls Night In (och lite Out) den 19 november då det är New Moon-premiär. Tycker att det kan vara en bra kväll att börja på - vad tycker ni? :)




5 kommentarer:

Carmen sa...

me like!!! kom igen brudar och anslut er! man behöver inte köpa dyrmat eller nåt exklusivt (annars äter Erika ingenting hehe), det är mest för att umgås en gång i månad utan jobbiga partners eller gnälliga barn, you know what i mean? ;)

Unknown sa...

exakt jag tänkte oxå att det blir ju det mest basic som sagt mest för att träffas surra och bara vara girls...massa skojj!!!

Nathalie sa...

Den har premiär 20:e så du vet, 35 dagar kvar! :) Kul ide! kram

Jessica sa...

Jag är på så räkna med mig! Och vi ska nog få E att smaka nå spännande nååån gång ;)

Erika sa...

Nathalie: Den har smygpremiär här i Piteå den 19:e kl 23.59... ;) hihi