måndag 25 april 2011

Det var den helgen!

Helgen har vi tillbringat uppe i pappa och hans sambos stuga. Vi har haft det helt underbart härligt! För att sammanfatta det hela kort: god mat, gott sällskap, nöjd son som sovit jäääättebra, SOL, glad voppe, harmonin var total. :)

Idag åkte vi med familjen Samuelsson/Björk till Happis och Ikea för att införskaffa bland annat lite köksmöbler. Vi shoppade en massa fint och är riktigt nöjda med dagens inköp. :D  Det kommer bilder på köksdelen av huset när vi fått upp alla grejer där. I de andra rummen är det ju inte ens i närheten av klart då jag vill tapetsera innan jag börjar göra i ordning. Som jag längtar tills tapetseringen är klar! Har som mål att göra klart det i veckan eftersom gubben jobbar natt och då kan jag tapetsera under dagarna. :)

Nu ska jag soooova, är sjukt trött.... :)

1 kommentar:

Jennie och Norah sa...

Äsch för att vara allergisk :/ Är det ngt som gör att syréner framkallar "extra" mkt allergi?

Jao,häckar växer snabbt tydligen.Så det är ju bra =)Ska bli kul att röja bort eftersom vi har mycket buskar i buskar i buskar.Man vet knappt vad som är vad,så hela skiten ska bort och rabatter ska dit istllet =) Har ni många projekt ute på gården?