torsdag 14 april 2011

Okejrå, ett inlägg till... :P

Snodde en lista....

♥Vaxat benen.... Nop, är för feg (eller smart) för att utsätta mig för nåt sånt! Däremot har jag dragit bort vaxremsor från Jäckas ben - hon skrek och jag skrattade. ;)
♥ Helrakat kissen… Eehh - kissen? Jag har hund.
♥ Tagit en sömntablett… Nej, har aldrig behövt göra det.
♥ Varit otrevlig mot en kollega… Inte stolt över det, men jorå det har jag. Har jobbat på McD och då blev det lite hårda ord emellanåt.
♥ Brutit något ben… Nej. Ville dock ha kryckor när jag var liten så jag gick och önskade att jag skulle bryta nåt ben så jag skulle få ett par... :P
♥ Haft gruppsex… Oh no. Förstår inte varför man ska ha det ens en gång...
♥ Flirtat med en upptagen man… *funderar*  Nä, det har jag inte så vitt jag vet i alla fall.
♥ Flirtat med en kvinna… Nej. Icket.
♥ Stoppat fingrarna i halsen för att kräkas… Huvva. Ne. Då mår jag hellre illa.
♥ Kallat någon för Gubbjävel i vuxen ålder… Varje gång jag kör bil! Hahaaa!
♥ Snattat något… Nej.
♥ Prövat narkotika… Nej, har aldrig någonsin varit av intresse.
♥ Köpt ut alkohol till ditt barn… Eh, nä.
♥ Varit avundsjuk på någon du tycker om… Såklart jag har! Under alla år som barnlösa så var jag avundsjuk på alla som hade barn, man ville ju inget hellre själv.....
♥ Skvallrat en otrohet till den otrognes partner… Nä, jag tror inte det.
♥ Haft ångest för att du shoppat för mkt… Ja, det har väl hänt... ;)
♥ Målat naglarna blå… Nej, inte vad jag kan minnas.
♥ Tänkt ”fan vad snygg jag är idag”… Oftare nu än för ett år sen i alla fall.

Inga kommentarer: