lördag 30 april 2011

Livet som husägare....igen.

Jag känner mig otroligt harmonisk redan nu, trots att vi inte kommit helt i ordning än... Det är olikt mig. Jag brukar vanligtvis inte känna lugnet innan jag bockat av allt på ToDo-listan. :) 

Kontoret är klart, bara lite småfix kvar där. Lilla Z´s rum är klart, saknas bara lite leksaker och grejer på väggarna - har lite plans... :P 
Nästa rum som ska fixas är vardagsrummet - vi kom på idag att vi nog målar taket också och gör det ordentligt när vi ändå håller på liksom. :)  Sen ska listerna, som idag är spikade, skruvas fast istället.

Ikväll ska vi ha lite Valborgsmässoaftonsfirande här hemma. Eller firande och firande, blir väl mer lite BBQ-kväll. Det är jättekul att äntligen ha plats för att bjuda hem alla kompisarna, det var ju lite trångt i lägenheten...

Nä, nu är det dags att börja göra sig klar inför dagen! Ha en skön helg allihopa!

1 kommentar:

Ida D sa...

Åh vad kul att få inreda, fixa med allt och göra det till sitt eget! Hoppas det kommer bilder sen på erat nya fina hem :-)