torsdag 14 april 2011

Titta, han snackar!

Lilla Z har kommit på att han kan göra lite olika ljud. Han kan ligga jättelänge och bara oooo:a, uuu:a, äh:a och så skrattar han lite mellan varven och gör olika former med munnen. Det är så otroligt kul att verkligen se att han utvecklas massor för varje dag som går! Våran lilla sötunge! :)

Idag träffade vi ett par från föräldrautbildningen vi gick tidigare - supertrevliga! De är såna där människor som verkligen bara strålar genuin glädje och optimism, och det smittar massor. :)  Ska bli kul att träffa dem igen i föräldragruppen som är på tisdag (tror jag att den var...), och även om det är någon fler från föräldrautb. med också såklart! :P

Imorrn börjar flyttandet till huset, jag gruvar massor... Inte för att jag är orolig, men det är så otroligt tråååkigt och så känns det alltid som att det aldrig tar slut liksom fastän man tycker att allt är nerpackat. Urk. Ska bli så sjukt skönt när det är klart. Som jag längtar.... :)

Nä, nu ska jag gå och kolla om det är nåt mer jag kan göra innan det är BB och gonatt...

Kan tänkas att det dröjer med blogginlägg en liten tid framöver, vet inte riktigt när vi får nåt internet. Men när vi blir uppkopplade så lovar jag att det kommer lite bilder! :P

Inga kommentarer: