onsdag 6 april 2011

Jå...

Idag har jag avverkat ett träningspass - såå jäkla skönt! :)  Provade även att springa lite på löpbandet för att känna hur det känns. Kändes jättelätt och hade det inte varit för att mina byxor halkade ner när jag sprang så hade jag nog hållt på lite längre... :P  Måste ha bättre brallor på  mig nästa gång!
Det känns jätteskönt att ha kommit igång med träningen lite lätt, man mår så mycket bättre på insidan också. :)  I dagsläget känns två gånger i veckan rimligt och lätt att uppnå så jag kommer att köra på det tills vi är klara med flytten och allt sånt, efter det kanske jag kan utöka med en gång till varje vecka... Vore toppen. :)

Idag står följande på ToDo-listan:
  • Dammsuga - gör vi varje dag nu när Loppan fäller och drar in en massa sand...
  • Packa nån kartong
  • Gå på Kvantum och köpa steksmör
  • Hämta ut ett stort brev på Coop
  • Hälsa på i Svensbyn

Inga kommentarer: