måndag 18 juli 2011

Den här veckan

Den här veckan kommer att bli hur rolig som helst, det känner jag på mig! :D

Idag
  • Åsa fyller år så om hon ska vara hemma åker vi dit och hälsar på en sväng!
  • Rond två med håret, nu ska det sista gula i luggen bort... :P
Tisdag
  • Jag och Z åker ut till Havsbadet för att träffa familjen Tjäru för fösta gången! Ska bli så galet kul! :D
Onsdag
  • Släktträff med BBQ hos min farmor i Roknäs. Brukar bli riktigt roliga träffar!
Torsdag
  • Gubben kommer hem! Eller hem till Piteå i alla fall, han går på och jobbar natt direkt han kommer hem så jag och Z åker dit och kramas lite på honom - vi håller på att längta ihjäl oss! :D 
  • Packa inför helgen.
Fredag - Söndag
  • Vi åker upp till Kikkejaure för en helg tillsammans med hela stora familjen!

1 kommentar:

Hanna sa...

Låter som en superhärlig vecka! Vi får fint mosterbesök på onsdag, väldigt efterlängtat :) Nu ska här tankas energi tillsammans med riktiga vänner och människor som ger energi istället för att bara ta.. :) kram!