söndag 17 juli 2011

En skön helg

Jag och Z har haft en riktigt social helg - har varit på turné fredag, lördag och söndag. :)  Tack och lov så har det fått tiden att gå, det är skönt. Går mest och längtar efter att gubben ska komma hem från Jäckvikk där han är med jobbet... Det är tråkigt utan honom här. :S

I eftermiddag så blir det bara att ta det lugnt, se nån film eller så... Med lite tur kanske jag till och med kommer mig för att somna tidigt ikväll. Det känns som att jag behöver det.
På tal om att sova så hade läkaren från Cederkliniken ringt i fredags, men jag hade telefonen i väskan som låg i baksätet under tiden jag körde in till stan så jag kunde inte svara. Han lämnade i alla fall ett meddelande om att de inte hittat något allvarligt men att han ville prata med mig per telefon ändå så han skulle höra av sig efter helgen. Så nu väntar jag med spänning på det telefonsamtalet! Det låter ju ändå som att de hittat nåt, frågan är bara vad. Det är säkert bara någon liten justering av Levaxinet, om jag skulle gissa.

Nä, nu ska jag göra ett försök till att vila lite när junior också sover lite... :)

Inga kommentarer: