måndag 25 juli 2011

Tips!

Har haft jätteont på läpparna i några veckor och inte riktigt vetat vad jag ska använda att smörja med då det jag vanligtvis använder helt plötsligt gör det hela värre. Har googlat en massa om de symtom jag haft och kommit fram till att det förmodligen är någon form av allergisk reaktion, speciellt då jag reagerar på försvarets hudsalva som då innehåller jordnötsolja (är allergisk mot äpplen, nötter och pollen). Hur som helst så har jag testat en massa olika preparat och igår köpte jag ytterligare ett läppsmorsel på Ica - Lypsyl Lipbalm. Jag har aldrig gillat Lypsyl, tycker att de är skit helt enkelt. Men eftersom detta lipbalm innehöll bivax så tänkte jag att det förmodligen är liiite bättre än vanliga Lypsyl. Och YES, det var det! Sen att slutprodukten inte är djurtestat är ju bara ett litet plus i kanten. :)
(Klicka på bilden för mer info)

Inga kommentarer: