tisdag 27 december 2011

Julen i bilder

Då jag bara hade med mig kameran på julafton och pizzakvällen så är det tyvärr bara foton därifrån.... Vi hade supertrevligt hela julhelgen, bortsett då från annandagen då jag låg hemma och mådde lite halrisigt och grabbarna åkte till Skellefteå till svärfar/farfarn. Det var lite trist att missa, men jag tar igen det en annan gång! :)

Vi hade pizzakväll med hela stora familjen torsdag innan jul då vi inte skulle fira julafton tillsammans - jättemysigt!

Zack´s första julklapp var en jättefin pulka som han fick av Timpan och Nova!

Crazy-eyes!

Funkar fin-fint! :D

Loppan fick ju såklart en juklapp av Tomten också!

Hon kämpade på himla bra....

...och väldigt effektivt! Lyckan var total när hon fick helt egna badankor och inte behövde gå och tjuva de som Zack har i badrummet! Eftersom det var tre ankor så hade hon lite problem med logistiken och visste inte riktigt hur hon skulle bära sig åt för att få med sig alla... Tokhund!

Söta små kusiner i Svensbyn på julafton!

Elton och "faffa"

Zack och morfarn

Bara buuuus! :D

Tokungarna!

Jag hjälper Z att öppna lite paket....

....och bredvid oss gör storebror och Elton detsamma.

Morfarn och Zack

Gubben opererar den galna apan! :P